Ledig eftermiddag

Slutade tidigt idag så jag har hunnit med en hel del. Tog bilen ner till stan (mina luftrör gillar inte riktigt det hör kalla vädret) för att uträtta diverse ärenden. Med 18 minusgrader kändes det påfyllnaden av värmeljus som det enda rätta. Var inne en snabbis på Ica för att slutligen stanna till på Colorama och köpa bets till kabeltrumman. Den gråa jag testamålade i helgen var inte riktigt vad jag hade förväntat mig så därför inhandlades annan bets idag. Svårt att stå i butiken och försöka klura ut vilken nyans som kommer bli bäst, men det föll slutligen på Teak Natural. Väl hemma slumrade jag till en stund och efter det har jag hunnit tvätta och baka (se bild nedan) 🙂 

Kladdkakemuffins med aftereight på 👌

Torsdag och snart helg igen, underbart! 😀 

Ditt Ord :)
Postat av: Emma

Åh, det där såg inte dumt ut. Bjuds det på kaffe till också? =) Puss :*

Svar: Absolut, bara å ringa innan så jag hinner tina en kaka 🙂 Puss 😘
S . Rosell .

2016-01-21 @ 20:56:42
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0