Seg i kolan

Dagens jobb är över och ingen är gladare än mig just nu. Vi har haft givande föreläsningar och gruppdiskussioner hela dagen med en kvinnlig föreläsare från Umeås universitet. Man blir ganska mosig i huvudet efter så många timmar och jag höll ärligt på att nicka till både en och två gånger. Inte för att det var tråkigt eller ointressant, utan mer för jag inte är van att sitta stilla så länge 😄 Dagen avslutades med två timmars APT, så nu är jag lagom mör i både knopp och kropp. Kvällsmötet skulle egentligen vara imorgon, men det blev flyttat till ikväll istället, och lika glad är jag för det eftersom det är min tidiga dag i morgon och det är skönt att slippa att behöva åka tillbaka efter några timmar hemma 🙂 

I brist på bra tv-program ikväll satte jag istället på Full Frys. Det gäller att passa på när Mattias jobbar kväll 👍 Ska krypa ner en stund i soffan innan sängen väntar. 

Ha en fortsatt fin vecka! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0