Minifredag

Många har gått på långledighet idag, men jag jobbar 7.15-13.30 på fredag också. Trots det känns det som att det är fredag idag! Därför är det fantastiskt skönt att veta att det är fredag på riktigt om bara två dagar, man får liksom uppleva fredagskänslan två gånger på en och samma vecka, det tackar vi inte nej till! 😀

Maj månad har hittills bjudit på fantastiskt väder, strålade sol och sommartemperatur! Det bästa är att det ser ut att hålla i sig över helgen också. På lördag kommer delar av Mattias släkt hit och inviger griller som han fick i födelsedagspresent. Annars hoppas jag att jag ska hinna med att införskaffa en ny telefon, plantera om lite blommor och njuta av solens strålar också ☀️ Nu har vi den härligaste tiden framför oss tycker jag! 


Den översta från igår och den understa från imorses påväg till jobbet 👌

Ha en mysig ledighet, vad ni än hittar på! 


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0