Ledig fredag

September är kommen, men det gör inte så mycket eftersom den härliga sensommaren besökt oss den senaste veckan. Det har varit över 20 grader i flera dagar, dock inte alltid så soligt men det har ändå varit skönt ute! Det gör att hösten ännu inte riktigt är här på heltid.
 
Idag är jag faktiskt ledig. Mattias och jag ska iväg till Göteborg tillsammans med ett par till. Det är jag och Susanne som har bokat detta så våra respektive vet inte vad vi ska göra, bara att vi ska till Göteborg. Vi stannar där till imorgon så får återkomma senare med vad vi gjort. Detta bokade vi för flera månader sen, därför var det typiskt att vi prickade in min stängning på jobbet. Inte lika lätt att lösa som om jag jobbat tidigt- eller mellanpasset, men det ordnade sig i alla fall och jag gick därmed på helg igår eftermiddag. Min plan om att sova längre än sju imorses gick i stöpet när de klippte gräset här imorses vid den tiden. Men en mysig morgon i soffan dör jag nog inte av det heller ;) Ska strax äta frukost, sen måste jag ta tag i packningen. Hade inte ork till det igår när städ och tvätt var fxat här hemma igår, därför är det på ett sätt rätt skönt att jag inte vaknade i sista sekund, hade lätt kunnat bli lite stressigt.
 
Annars har vi ganska mycket planerat på helgerna framöver vilket är mysigt såklart. Men kyliga och soliga höstdagar är rätt härligt det också! Snart kan jag äntligen plocka fram höstskor, stickade tröjor och värmade filtar. Men nu; frukost. Ha en mysig helg!  
 
 
 

Ditt Ord :)
Postat av: Emma

Hoppas att ni får trevligt på er resa och att killarna inte klurat ut alltför mycket av vad som skall ske. =)

Svar: Tack! :) Vi har haft det SÅ mysigt!
S . Rosell .

2016-09-10 @ 11:10:38
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0