Våffeldagen

I tisdags rockade vi sockorna på jobbet för att visa att alla är lika värda på självaste Internationella Dowsyndromdagen. Ett roligt sätt att beröra något viktigt!

Ytterligare en vecka har gått, och nu återstår endast en vecka innan graviditetspenningen tar vid. Det har, som jag skrev i söndags, varit en fullspäckad vecka med både kontraktskrivning av lägenheten, utvecklingssamtal, bankmöte och de vanliga hushållssysslorna. Veckan har stundvis bjudit på riktigt vårväder, och det ser ut att fortsätta både nu i helgen men också i början av nästa vecka. Det gillas skarpt! :) Äntligen börjar utomhustermometern visa lite varmare grader!

Dagens planer är att göra ett röj uppe på vinden, började ju för några veckor sedan och känner att det vore skönt att avsluta det. Om det sker idag eller inte är dock ännu oklart. Bjöd hit syrran på våfflor senare idag också förutsatt att hon hjälper till på vinden ;) Det kallar jag nytta med nöje. Jag vet minsann vad syrran är svag för. Nej, skämt och sido, hon har faktiskt erbjudit sig innan att hjälpa till, och det tackar jag ju inte nej till!
 
Nu ska jag snart käka lite frukost så jag orkar röja sen! Ha en fin helg :)
 
Mitt bidrag till årets rocka-sockorna-kampanj.

Ditt Ord :)
Postat av: Anonym

Hjälper gärna till!😍

2017-03-25 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0