Hard work work ;)

Imorgon ska jag jobba mellan 9 - 15 , ska bli skoj :) Jag kan faktiskt erkänna att jag är nervös , så DÅ var det sagt ;) Men jag hoppas att det kommer gå bra !

Idag har vi haft nationella prov i engelska , writing , hoppas att det gick hyfsat iaf ! På BKF:en roade Jasmine och jag mig med att "förstöra MP08 filminspelning i studiehallen . Vi gick där fram och tillbaka flera gånger , kan inte räknas på 2 händer ;) haha , men det var roande ! :D

Idag är det bara 8 månader kvar till julafton . På tal om julafton , jag önskar mig ett till hål i vänster öra i julklapp ! :)

Nu ska jag kila in i duschen och sedan göra iordning lite inför imorgon :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0