Hjälp , en gaffelman !

Jag har bivit överfallen ikväll . . av min egna pappa ! haha det låter nog värre än vad det är , i guess .
Jag tar det från början så kanske åtminstone en förstår vad som hände ;)
Vi åt hamburagare till kvällsmat , mums vad gott det var , fast det hör egentligen inte till , haha det första jag gör är att berätta något ointressant , jag gör ett nytt försök ! ;)
När pappa hade ätit klart får han ryck och hackar sönder min arm med gaffeln :o 
" Det kan väll inte göra så ont " , tänker ni . Joo det gjorde det , kan jag säga då . Speciellt när han träffar just de få millimetrarna där jag tog sprutan för tre veckor sedan . ( De som har umgåtts med mig sen jag dog sprutan vet hur öm jag är där och hur många slag jag fått där just sprutan togs ! )
Jag trodde att han skulle fatta när jag sa att det gör ont där och försökte ta bort gaffeln . Som svar får jag :
- Gaffeln är skitig !
Då rycker mamma in och säger :
- Akta henne , hon har ju tagit sprutan där !
Pappa slutade genast och sa att han inte tänkte sig för , det är ju inte första gången xD
Bara som att få en sån idé att sticka någon i armen med en skitig gaffel är ju pappa i ett nötskal ^^

Kan ju också säga att skinnet åkte med på plåstret när jag ryckte bort plåstret , ajaj !
Det enda positiva idag är att jag har varit i Gällstad och köpt ett par haremsbyxor och en kofta :)
OBS ! Haremsbyxorna ska endast användas hemma ;)

Nu ska jag duscha för att sedan lägga mig framför tv:n och tycka lite extra synd om mig själv !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0