Klantighet på hög nivå ! ;)

Idag har jag faktiskt varit på hyfsat bra humör :) Har inte haft ont i huvudet , eller bihålorna för att varar exakt , på hela dagen . Nu har jag däremot lite ont , det är nog blandat med trötthet och smärta skulle jag tro !

Har tagit hål i öronen ikväll med , två till på höger sidan blev det ! :) haha jag är löjligt känslig mot allt som har med nålar och sånt att göra , var svimfärdig och likblek i ansiktet efteråt . Inte bra :o Men nu mår jag bättre :)
På vägen hem skulle vi in till ICA för att hämta syrrans lönelapp . På väg upp i trappan till personalrummet blev jag jätte tveksam när jag kommer upp till näst sista steget . Jag tvekar och tänker : " Antingen skyndar jag mig och tar två trappsteg i ett kliv eller så går jag lugnt och sansat upp " . Jag hann inte riktigt tänka klart innan benen gjorde som de ville så jag gör något mittemellan , d.v.s snubblar på trappstegen . Jag skrattade högt p.g.a. min klantighet , det måste sett otroligt roligt ut ;) Efter en stund insåg jag hur ont det gjorde i mitt knä , lyckades landa på mitt superonda knä . Snacka om att vara pricksäker !

Så här såg mitt skrivbord ut för några veckor sedan när jag fick för mig att röja ut allt ur mina garderober , klockan sju på en onsdagskväll . Hur det såg ut i resten av rummet ska vi nog inte skriva här ;)



Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0