Mitt framtida mål :)

Jag har precis avnjutit ( ? ) ett stund på våran nyinköpta spikmatta ! Det är tydligen bra för ryggen . Helvete vad ont det gjorde , det kändes som jag hade spikar ( ! ) i ryggen :o ;) haha , ibland får jag till det riktigt bra :D Egentligen skulle man legat minst 10 min men jag gav upp efter två ! Det var ju fan rena pesten att ligga på den ! Men jag SKA lyckas ligga längre än 10 min innan jag fyll 65 , så det så ! Man ska alltid ha ett mål att sikta mot har jag hört .
Eftersom att det för tillfället inte går att ladda upp några bilder kan ni se hur en spikmatta ser ut här och här.

Åkte hem från skolan idag , missade sista engelskalektionen . Mådde illa och hade ont i huvudet . Nu är det bättre så jag ska pallra mig iväg till skolan imorrn !

Total brist på humor gör livet omöjligt .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0