On My Own !

Somnade till när jag kom hem från skolan i två timmar , skönt men får lida för det nu ! Insåg precis att jag glömt hälften av mina anteckningar i skolan till provet imorrn , smart Sara ! Nej , inte nånstans ! Jag är så satans trött på skolan nu så det finns inte . Den enda trösten jag det bara är imorgon med sen är det ledigt resten av veckan ! Helg kan inte komma mer lägligare än nu , trots att det bara är tisdag ! Har gått igenom de få anteckningar jag hade hemma nu , jag har precis skaffat mig ett IG , on my own .

Jag upptäckte precis att min tå fastnade i ett hål i strumpan . Det är rätt obehagligt faktiskt ;) Jag blev genast på bättre humör . Lättroad ? Javisst !




                                                                     
                                                                     

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Ditt betyg baseras ju inte bara på ETT prov Sara :)

2009-04-28 @ 19:27:52
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha nej iofs , vilket är JÄVLIGT tur ;)

2009-04-28 @ 19:40:22
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0