Trött efter gårdagens bravader ! :)

Gårdagen var helt okej , jävligt okej faktiskt :) Först var vi hos Kicki innan det bar av till Sandra på förfest :) Runt tio mötte vi upp ett härligt gäng ungdomar ! Vi traskade sedan till bygdegården där de flesta anlänt ! :) Jag satte mig i uthälld öl på golvet , så ett tag såg det ut som jag hade kissat på mig :o ;) Men det gick över som var ;) Jackan hängde med till Grimsås :/ Men jag kom hem med en kappsylöppnare och ett läpglans rikare ;) Som för övrigt ska lämnas tillbaka inom snar framtid ;) Träffade många människor som jag inte träffat på ett tag :) <3 Tack för en minnesvärd kväll allihopa !

Idag vaknade jag vid nio , gick upp och åt frukost . Kröp sedan ner i sängen igen och vakna vid halv tolv :) Då hade vi även gäster som skulle käka här . Det måste varit en skräckupplevelse att se mig nyvaken dagen efter en fest . jaja , de överlevde iaf ;)

Resten av dagen bli lugn . Första dagen på ICA imorgon , vi får väll se hur det går ;) haha ! Börjar klockan nio så ikväll blir det inte överdrivet sent !

I slutet av lov - veckan spenderas nog hos Thilda med några andra sköna människor ! :)

Bilderna är tagna och redigerade av mig :)


Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

En härlig kväll! <3

2009-04-05 @ 21:04:44
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa det tkr jag allt ! :) <3

2009-04-06 @ 20:00:46
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0