Välanvänd dag :)

Mina planer för idag gick inte driekt bra , jag hade tänkt att ta det riktigt lugnt idag för att komma ikapp med det somjag missade när jag jobbade i måndags och i tisdags ;) Men så blev det inte !

Det jag sa igår att om någon eller något ringer och väcker mig så har ni levererat en sur Sara resten av dagen kan jag lova , gratis dessutom ! Nu var det faktiskt så att min übersöta kusin ringde hit vid halv tio och frågade om hon , hennes bror och pappa fick cykla och hälsa på oss . Givetvis fick de det :) När luren var pålagd var det frukost som gällde ! När frukosten var avklarad kom de passande nog . Då begärde de fika ! :p Efter fikat gick vi ut och sköt luftpistol ! Det var ett tag sedan kan jag lova ! :)

När de sedan åkt hem , och jag ( för en gångs skull ) kommit upp ur sängen och klätt på mig hyfsat tidigt kände jag att jag ville göra något vettigt , inte bara ligga framför tv:n eller sitta framför datorn . Jag tog ner tvätten och vek den och sedan satte jag på en ny tvättmaskin och hängde upp den . Vid lite innan lunch satte jag igång och börja stryka ( som tog TVÅ timmar ! ) Samtidigt som jag strök tittade jag på Van Vetern - Münsters fall.
Efter lunchen strök jag färdigt de få plaggen som jag hade kvar och sedan slog jag in lite paket :)
Mycket mer hann jag inte innan min krafter tog slut ;)


Slänger in en bild från min barndom , i brist på andra bilder ! ;)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0