Våren är här , på riktigt ! :D

Nu är våren äääntligen här ! :) Som jag har längtat , fast innan jag hunnit blinka så är det sommarväder ute , som jag längtar till äääännu mer !

Kom hem vid 12 idag , skönt ! Sprutan och läkarbesöket är avklarat , underbart ! Hos doktorn gick det bra , allt var lite försenat men det är smällar man får ta . Sprutan däremot gick inte fullt så bra , det sved och gjorde kalasont ! Ett tag ville jag bara amputera bort armen , fast det hade antagligen gjort ännu ondare så jag skippade det . Svedan gick ju över efter en stund , som tur var . Var nära och svimma men jag klarade mig denna gången utan några minnesluckor :)
Efter som att jag inte mådde så bra efter sprutan, trött och snurrig, tog jag mitt förnuft till fånga och åkte hem eftersom att vi bara hade idrott kvar .

Ikväll ska jag på teater , ska bli skoj :)
Nu ska jag sova en stund i hopp om att vara piggare efteråt så jag kanske orkar med och städa innan jag åker !
Påbörjade ett onödigt stort projekt igår . Nämligen att riva ut allting i mina garderober och rensa de jag inte längre behövde . Kan slänga in bild på det senare hur det såg ut som värst igår . Nu ser det illa ut , men inte riiktigt så illa som igår .

Näh , nu ska jag sova bort mina städbekymmer ! :) God natt !

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Att sova bort sina bekymmer låter som en otroligt bra idé gumman! :)



DU! Jag smsar dig en grej lite senare, hände en lite kul grej vid 12 idag som gjorde mig på bra humör!

<3<3<3<3

2009-04-02 @ 14:36:45
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa det tkr jag med ! :)



Jaa gör det :D Nu blev jag nyfiken ;) Kanske inte svarar så fort , ska ju på teater ;) haha :D <3<3<3<3<3

2009-04-02 @ 16:03:47
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0