091214 :)

Sitter i klassrummet med Elin :) Idrotten var inställd idag så vi har inte gjort så värst mycket , vilket är väldigt sköönt :)

Var ett tag sedan jag uppdaterade här , men internet på min skoldator har kappsejsat och blogg.se funkar inte på min dator där hemma :s

Halva december har snart gått och jag har inte ens fått någon julfeeling , vafan är det här ? ! :o Vädersnubbarna lovade imorses på nyheterna att det skulle bli en vit jul i år . Vi får väll se om de har rätt eller inte , jag är faktiskt rätt skeptisk om jag ska vara ärlig . Men det är fanimej på tiden att det blir lite snö över jul och nyår :)
Lucia är över nu också och nu är det bara allt julstök och julklappsfixande kvar sen är detta året över med och sedan är det 2010 som väntar !

Nä nu börjar snart samhällen och det vore ju skandal om jag kom försent till den när jag väntat på att den lektionen ska börja i över två timmar ;)

Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

det har du itne sagt att du itne haft ngn idrott ju :P haha kan du ju ha:D oja krm bli underbart <3

2009-12-16 @ 14:12:33
Postat av: Sara

haha joo nu har jag det ! :) jaa det kommer det bli ! <3

2009-12-22 @ 19:42:49
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0