17 år idaaaag ! :D

Yes idag blir jag 17 år . Bara ett år kvar till jag får ta körkort sen :D 

Jag har hunnit med att städa lite och bakat en kaka till ikväll , mjölkchokladskladdkaka med tranbär , ja ni hör ju - det kan ju inte bli annat än gott :D Får hoppas på det iaf .
Farmor , farfar och Bo med familj kommer hit ikväll . Har gjort smörgåstårta som vi ska bjuda på då :)

Imorgon blir det Göteborg , ska shoppa och gå på liseberg :)

Denna helgen kan inte bli annat än perfekt , det känner jag på mig ! :)


Modellab i Göteborg - 30 juli :)


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Maria dÅ? Duracellkaninen själv? :P

2009-12-04 @ 15:39:29
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: sebastian

Naaw:$ såkalrt att jag vill göra sånt för dej, hoppas det blev bra men lär jag ju veta nu :D ja bilder vill vi se :P haha joda nog visst e det jag alltid borde du veta :P hahaha :P det var msygit och gott :D hade det underbart :D nu längtar jag abra tills att vi ses imon :D hihi

2009-12-11 @ 16:34:27
Postat av: Sara

Emma : Jaa hon med :p



Sebastian : naaw , klart det blev bra :D Jaa det var det (a) :D jaa det gör jag med :D

2009-12-11 @ 19:29:28
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: sebastian

Hhiih vilken tur du :P ja det kan väöl kanske itne rigkit bli någoit anant än bra när det gäller oss ju :P hihi :D <3 sakanr dej sara rätt mkt faktiskt om jag ska erkänna :D du mspåte tycka synd om mje nu om min ruuuuuuummmmpaa^^ haha okej bra att veta :D hihi så bra :P ska snart åka :P ska handla hos er haha hoppas dusitte rio kassan hej hopp :D kyss o smek

2009-12-12 @ 13:06:17
Postat av: Sara

hihi nää det har ju rätt i så klart (a) Jag saknar dig mest :( KOm tillbaaaaakaaaa ! haha jaa jag tkr synd om din rooooompaaaa ;) jaa jag tkr inte din lilla överraskning igår i affären blev misslyckad :) Tyckte det var gulligt tänkt av dig :D kyss och smek :D

2009-12-13 @ 19:26:13
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: sebastian

såklart att jag har :D hihi naaw du e spå söt imon så syns vi iaf :d VILKEN TUR ATT NGN TYCKER SYND OM MIN ROOOOMMMPAAA :p hehe tkr du itne det ^^^hihi vilken tur dåda :P kyss o smek ^^

2009-12-16 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0