Annan Dag Jul :)

Sitter här och kollar på Robin Hood - Prince of Thieves , favoritfilmen av alla upplagar det finns av Robin Hood .

Igår var det bio som gällde . Väldigt mysigt att krypa in med någon man tycker om och kolla på i bio - mörkret och gotta sig med popcorn och dricka :) 2012 blev det och den överträffade verkligen förväntningar ( hade iofs knappt några men ändå ;) ) , den var kanon bra ! :) Det är verkligen en film jag kan rekommendera !

Idag har det varit uppträdande med sångkören , gick inte superbra men förhoppningsvis gick det inte rent åt helvete heller ;) Skönt att det är över i alla fall :) Kalle tyckte det gick skiitbra - så jag får väll lita på honom :p

Nu ska jag kila ner och hälla i mig 2 liten vatten innan sängen väntar . Det tar på krafterna att fira jul ;)



2012 - Bilden är tagen från Google.


Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

haha robin hood ^^

annurlunda hur ? vad söt du e da (A)

gick ju itne så lång tid mellan du uppdaterade från förra

2010-01-18 @ 12:42:10
Postat av: Sara

Jaa Robin Hood är bra :)

Att jag inte har firat den hemma hela dagen t.ex. :) Du är sööt !

Nää jag vet , det blev inte så :p

2010-01-23 @ 19:09:11
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0