Schweinkallt und ich bin Happy ! :)

Det är fan skitkallt ute , rena istiden ju . Dock klagar jag inte . Det har varit underbart väder idag . 5 minusgrader och strålande solsken hela dagen :) Mycket bättre väder än förra veckan då det regnade non stop i flera dagar ! Kollar på en vädersida och det visar att det ska bli ungefär samma väder som i morgon och sedan kan det komma lite snö framåt kvällen . Om jag har riktigt tur kanske det ligger snö på marken på min födelsdag :D åh det skulle göra min dag ! Jag är rätt trött på att snön kommer i januari nu för tiden . Det ska vara snö över jul och nyår :) Punkt slut !

Jag är på väldigt bra humör idag . Jag känner på mig att resten av veckan kommer bli kanon !
Imorgon : APU .
Fredag : Ledig + födelsedag . Firande på kvällen .
Lördag : Göteborg med Sebastian 
Söndag : Inget planerat än så länge . 

Jag är suuupertaggad att åka till Göteborg och jag SER FRAM EMOT min födelsedag . Känner mig som en barn igen . Det har jag inte gjort på några år när det gäller födelsedagar . Vill bara att det ska bli fredag nu , nu , NU ! :D Och sedan lördag sen , sen , SEN ! :D

Nä nu ska jag sluta löjla mig och göra nått vettigare ! ;)

Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Du gillar ju itne äns snön :S kmr inte jag på fredag ? nehe :O Det gör jag nog med ska du se ;)

2009-12-03 @ 14:01:49
Postat av: Sara

Joo om det kommer mycket snö m annars kan det vara . Joo det gör du :)

2009-12-03 @ 19:58:38
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: sebastian

haha tokis :P

2009-12-11 @ 16:32:24
Postat av: Sara

jaa (a)

2009-12-11 @ 19:26:33
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0