Dålig uppdatering . .

. . beror på ett flertal anledningar . För det första har jag jobbat , för det andra är jag fruktansvärt trött om kvällarna och för det tredje så har jag haft besööök :) 
Har jobbat måndag , onsdag och idag . I början var det lite segt innan man kommit in i rutinerna igen .
Lina sov här natten mellan måndag och tisdag . Vi lagade köttfärsås som inte blev så tokig trots allt ;) Vi träffas alldeles för sällan , den tösen och jag . Inte bra , inte bra !
Vad jag har gjort mer i helgen skriver jag inte här ,  de som vill veta får skicka sms eller fråga på msn :)

Lite för lite sömn de senaste fyra nätterna resulterade att jag somnade på lunchrasten idag . Chefen väckte mig fem min innan lunchen var slut ;)

Jobb imorrn mellan 9-19 sen ska jag nog bara ta det lugnt som det ser ut nu :) Sen hoppas jag på en trevlig lördag och sedan avslutar jag denna veckan med att jobba mellan 11-15 !

Det är svårt att veta vad man ska tro på !

Ditt Ord :)
Postat av: sebbe ;=)

Nyfiken ^^

2009-07-13 @ 05:53:38
Postat av: Sara

Nyfiken på vad ? ;)

2009-07-13 @ 19:05:54
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sebastian

vem du kan haft besök av ;)

2009-07-13 @ 19:50:28
Postat av: Sara

Sebastian : Jahaaa ;) Tyvärr säger jag inte det till någon ;)

2009-07-13 @ 22:03:29
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sebastian

jasså är det hemligt ;) :O :P

2009-07-14 @ 00:16:17
Postat av: Sara

japp , det är jääättehemligt ;)

2009-07-16 @ 20:03:14
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0