Good Morning or Good Night ? ! ;)

Kvällen har gått fort . Tacos , kub och varpa tar inte så hårt på krafterna som man kan tro . Klockan är kvart över två och här sitter jag helt klarvaken . Det kan ju bero på kaffet jag drack vid tio eller dagen i helhet , jag vet faktiskt inte ;)
Funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sedan somna till en film . Jag lär ju inte tuppa av än på ett tag iaf , det är ett som är säkert !
Var nere hos kusinerna i några timmar i eftermiddags med . De är söta de :) Två turer till affären och fika hos farmor och farfar har vi också hunnit med ;)

Det är helt sjukt vad sommarlovet har gått fort , vi har snart passerat halva :o Börjar jobba på måndag och två veckor framåt , sen är det inte många veckor kvar innan skolan börjar igen :( Och innan dess ska jag hinna med en hel del , det känns faktiskt rätt stressande , inte bra inte bra !
Lina kommer hit på måndag iaf och sover över till tisdag . Hon åker med mig direkt från jobbet och hem . Vi har inte träffats på jättelänge så det ska bli skoj :) Vi kommer säkert inte hinna sova för att vi har så mycket att snacka om , haha ! :)

Bilder från Evje -04 :









Nu börjar ögonlocken ge med sig , äntligen ! NattiNatti :)

Idag är det exakt 5 månader kvar tills jag fyller år ! Jippie (y)

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Du var bara så tvungen att berätta att snart halva sommarlovet har gått va!? åhhh! Nu måste man ju hitta på något varje dag minst, annars känns det ju som bortkastad tid! :O <3

2009-07-04 @ 08:56:10
Postat av: Sara

Japps , för hade jag inte det så hade du kanske inte fattat att du mååååste ta vara på varje dag ;) <3

2009-07-04 @ 16:39:41
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! =)

2009-07-04 @ 16:46:38
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: silly



frågestund i bloggen :) ala som frågar får länk :D



2009-07-04 @ 17:28:39
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Sara

Alina : Tack detsamma :)



Silly : Okejs :)

2009-07-06 @ 23:12:02
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge oss ett blogginlägg ...

2009-07-08 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0