En människa som föddes utan hjärta !

Vill börja med att säga att det är inte någon idé att någon frågar om vem denna handlar , för jag tänker inte svara ändå . Detta är ett sätt för mig att få ut vad jag känner och tycker !


Till en människa som föddes utan hjärta :

I början förstod jag inte varför alla tyckte så illa om dig ,
du var ju som vem som helst , typ som mig .
Men ljuset klarna med åren mer och mer
polletten i huvudet trillade ner .

Du tror att allt är ditt och tar vad du kan ,
fast du är egentligen inte mer värd än en död man !
Du är den vidrigaste människan som finns
det är vad jag kan om dig , det är vad jag minns .

Man ska inte dömma folk på förhand vad var jag tyckte,
men det var innan jag kände dig och ditt rykte !
Ge dig av , försvinn ur mitt liv
ta några korta steg , eller få långa kliv !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0