Förhör på multiplikationstabellen , på SOMMARLOVET ! :o

ja herregud , var nere hos småkusinerna ikväll . Den äldsta kusinen började med multiplikationstabellen i skolan för några veckor sedan , kanske månader till och med . Jaja , det spelar egentligen ingen roll , haha ! Det jag ville komma fram till att han förhörde mig på gångertabellen 1 - 9 TROTS att jag faktiskt har sommarlov ! Jag hade ett fel och det tyckte han var heeeelt okej med tanke på att det var sommarlov ;) (a)

Förövrigt så har jag varit i Borås med Bella idag , efter medicineringen har det blivit bättre , tur det ! :) Har även hunnit med en tripp till Gällstad för att köpa nya vinglas eftersom att vårat vitrinskåp välte igår :o Inte skoj !

Bilderna på Bella är tagna i förrgår :





Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0