Hagatorpsdagen :)

Det börjar dra ihop sig till sommarlov , herrejävlar vad jag längtar ! Och jag tror knappast att jag är ensam om den saken ;)

Har bestämt mig ikväll att jag SKA på brännbollscupen på lördag :D Syrran jobbar åt mig istället så jag kan åka ut liiite tidigare :D Jag längtar ! Hoppas bara att Gud släpper bra väder på oss nu med , det kan man la ge sig fan på att han inte kommer , jaja vi får väll se .

Imorgon slutar vi , hrm .  . jag vet faktiskt inte , innan lunch iaf ! Sen ska jag till Hestra på student :)

Hagatorpsdagen idag var bättre än jag förväntat mig faktiskt :) Inte en regndroppe kom men däremot så blåste så inihelvete :o Helt sjukt ! Vi överlevde ju iaf ;)

Idag är det exakt ett och ett halv år kvar tills jag fyller krogmyndig :D Det ni !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0