Helvetet är över ! :D

För jag har slutat ettan , för jag har slutat ettan för jag hat sluuuuutat eeeeettan , FY FAN VAD JAG ÄR BRA ! :D Sjunger treorna om studenten så kan väll jag sjunga så där ;) Så det så !

Berättar lite kort om vad som har hänt hittils i veckan :

Måndag : Gjorde inget vettigt i skolan , fick reda på att jag fick MVG i LPL - kursen och VG i BKF - 1202 . Jag är MER än nöjd ! :D Kom hem vid elva , kunde passande nog åka med Erik :) Åt , sedan somna jag och sov till 15.30 ! Herrejävlar vad trött jag var . .  jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde senare på kvällen , var nog rätt seg . Ja , det bestämmer vi nu om inte annat .

Igår : Kom hem med 14 - bussen . Hade bara betygssnack i svenskan på sista lektionen så jag åkte med en tidigare buss hem :) Måste bara skryta lite , JAG FICK MVG I SV A , VG i Digitalbild och VG i DA A ! ! !  :D Var hemma i en halvtimme och sedan åkte jag och kollade på balen på Torpa , tog en massa bilder fast jag har inte lagt över de än så det får va . Åkte med Sofie och Jonas hem eftersom att Sofie skulle hem till oss och fira Eriks student i förtid ;) När hon åkt hem kila jag in i duschen och kröp sedan ner under täcket ! :)

Idag : Slutade 11.50 idag vilket betyder att jag även idag hann med 12 - bussen :) Lagade lite mat , kolla på tv och satt lite vid datorn . Vi 17.00 åkte syran och jag till Lager för att köpa en cardigan till imorrn , kom även hem med tre färgglada linnen ( de fanns ju i blått så jag kunde inte motstå ! ) . Köpte även i rosa och grönt med ! Nu har jag precis tonat håret ! Vi får väll se hur det blir . .

Nu ska jag ladda över korten från kameran , den måste ju vara tom tills imorrn då min kära bror tar STUDENTEN ! :D



Bild sen tältningen i Holsjunga !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0