Humor - javisst ! :D

En präst och en nunna red på en kamel genom öknen . Efter några dagar dog kamelen . Både prästen och nunnan förstod att de inte skulle klara resten av resan levande . Prästen frågar nunnan :
- Jag har aldrig sett en kvinnas bröst , och i det här läget spelar det väl ingen roll att jag är präst , kan jag få se dina ?
Nunnan visa honom brösten .
- Får jag röra vid de också ? undrar prästen och det fick han .
Efter en stund frågade nunnan :
- Fader  , jag har aldrig sett en penis , kan jag få se din ?
Prästen drar ner byxorna .
- Får jag röra vid den ? Undrar nunnan .
Efter att ha undersökt hans penis en stund får prästen en enorm erektion . Prästen säger lite försiktigt :
- Om jag stoppar in den på rätta stället kan den ge upphov till liv !
- Verkligen ?
Säger nunnan .
- Ja , det är sant .
- Då tycker jag att du ska stoppa upp den i arslet på kamelen så att vi kommer hem någongång !

___________________________________________


Lilla Sally kom hem från skolan med ett leende på läpparna och berättade för sin mamma :
- Olle visde sin snopp för mig idag !
Innan mamman hann komma med några kommentarer sa Sally :
- Den påminde mig om en jordnöt .
- Jasså ? Sa mamman lättad , så liten ?
- Nae , sa Sally . Men lika salt !

__________________________________________


På ett kloster fick nunnorna en motionscykel var , och efter ett par veckor blev det allt färre på gudtjänsterna . Föreståndaren försökte prata dem till rätta , men det gav inget resultat . Tillslut blev hon arg och röt :
- Skärper ni er inte nu så sätter jag på sadeln !

_________________________________________


En hippie klev på en buss och där satt en ung söt nunna .
- Jag vill ha sex mä dig , säger hippi'n till nunnan .
- Sördö dä går inte , ja ä gift mä Gud , svarar nunnan .
När nunnan kliver av bussen så säger busschauffören :
- Jag vet hur du ska få nunnan på fall ! Hon besöker kyrkogården varje kväll och ber för sina släktingar . Bege dig dit ikväll iklädd vit särk och med silver i skägget och säg att du är Gud .
Sagt och gjort hippi'n gör så och finner nunna på knä . .
- Jag är Gud och jag vill ha sex mä dig !
- Då får det bli där bak , jag vill behålla oskulden .
När hippi'n var klar slet han av sig sin förklädnad och skrek :
- HAHA , jag är hippi'n .
Då reser sig nunnan och sliter av sig sn förklädnad :
- Det är jag som är busschauffören !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0