Midsummer a la Olofsbo .

Jaa midsommaren har väll inte varit den bästa . Den började ialla fall bra genom glada nyheter från min chef , jag slapp jobba i fredags vilket innebar ( efter lite telefon samtal hit och dit ) att jag och syrran kunde åka med mor och far ner istället för att ta bilen till Falkenberg på fredagen :D Lycka !

På torsdagskvällen fick jag lite ont i halsen men brydde mig inte så mycket om det . På fredagen vaknade jag upp och kunde inte prata :o Folket i min omgivning tyckte att det var rätt skönt att jag knep igen i en hel dag ( sa de iaf ! ) Nu vet jag hur stumma känner sig , de blir ju aldrig hörda ! Typ kände jag mig , fast det var bara för några dagar :o Febern smög sig på mig under dagen med , sov en och en halv timme på eftermiddagen sen vaknade jag aldrig riktigt till så jag var rätt slö hela kvällen , på midsommarafton och allt ! :(

Igår kvicknade jag till lite , var till och med på lekplatsen med några barn och sedan var jag hos Maria på kvällen , innan vi åt ! Förkyldningen sittern fortfarade fast i mig som en jävla kletig Karlssons Klister tub :o

Veckans planer är få , ska bara ligga ute i solen och försöka bli frisk ! :)

Lite bilder från helgen :









 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0