Model Lab :)

Herregud vilken dag ! Gick som sagt var upp lite efter halv åtta , Sofie hämtade oss i sin lilla Nissan Sunny vi halv nio - tiden , då bar det iväg mot Borås. Tog buss från Borås till Göteborg och det var tamigfan den värsta bussresan jag någonsin varit med om . Bussen var knökfull utan ac . Så när vi väl var framme i Göteborg så såg alla ut som svettiga paddor , mer eller mindre , inte så kul !

Väl framme i storstan så gick vi in på donken och köpte iskallt källvatten och gick sedan och letade reda på var Model Labet ligger . Klockan var 11.30 när vi bestämde oss för att gå och höra om intyget som mamma skrivit skulle vara tillräckligt för att jag skulle få köpa med mig bilder hem ( vilket jag egentligen inte får eftersom att jag är under 18) men intyget funka och jag blev glad ! :D Vi fick komma in 30 min tidigare (eftersom att vi ändå var där och det var inget folk) så vi började med att skriva ner tio namn och nummer som de sedan kan ringa upp och erbjuda fotografering och allt . . . Efter det fick vi byta om och därefter blev vi sminkade . När allt var klart gick vi inte till studion där själva fotograferingen ägde rum . Fotografen var jättebra tycker jag och väldigt avslappnad . Skojade och pratade på som om vi kännt varandra länge ;)

Jag köpte fem bilder för 1000 kr . Den femte bilden fick jag med på köpet eftersom att jag skrev ner tio nummer och namn :)

Fler bilder finns på facebook !











Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0