SOMMARLOV ! :D

Idag fick vi äntligen sommarlov , första året på gymnasiet är avklarat ! Behöver inte räkna ekvationer , plugga till prov eller skriva några inlämningar på 10 heeeela veckor , wunderbart ! Nu är det bara två år kvar tills studenten , fast det är kanske lite tidigt att tänka på nu ! ;)

Det har regnat nästan hela dagen . Det är först nu ikväll , vid åtta någon gång , som det slutade . Det är inte okej ! På en skolavslutning så ska det vara fint väder med klarblå himmel och strålande solsken . Fast det är ju bättre att det är sol på studenten och balen förstås ! :D

Det har varit en lugn kväll , huvudvärken dominerar just nu . Inte alls roligt . Ska sova snart och hoppas på att det blir bättre tills imorgon :) Morgondagens planer är ännu okända . Dock blir det inget partaj då heller eftersom att jag ska jobba på söndag !

Har kollat på talang ikväll . Charlie Caper var absolut en värdig vinnare om du frågar mig . Inte för att jag har följt det jättenoga men det räcker att se han uppträda en gång för att förstå vilken talang han faktiskt har !

Näh , plocka undan lite saker innan jag kryper till sängs . Jag har funderat på om jag kanske behöver glasögon ? Kanske . Kanske inte . Nej , de tankarna plockas bort !



Nyduschade och fräscha , efter ett rejält boxningspass !



HA EN TREVLIG SOMMAR ALLIHOPA ! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0