Allt är fel :(

Har inte uppdaterat här på ett tag , solen har ju skinit , mer behöver jag väll inte säga ?

Igår hade vi lite gäster här hemma på Björkäng , trevligt . Efter maten åkte jag och syrran till U-hamn och hade det trevligt där . Kanonfin kväll , så fin solnedgång ! När det är sånna kvällar önskar jag att jag bodde vid en fin liten sjö mitt ute i skogen , så man kunde bada när man vill .

Idag har vi varit hos kusinerna , den yngsta fyller sex år idag så vi har firat henne :) Jag glömde kameran hemma så det blir inga bilder därifrån . .

En vecka kvar sen börjar jag jobba , lockar inte alls om jag ska varar ärlig . Ingetting lockar just nu :(




Är det inte meningen att man ska sitta vid en sjö någonstans med några kompisar bara leva livet när vädret är såhär ? Se när solnedgången går ner , käka gott , dricka gott och bara umgås .
Just nu känns mitt lov som det tråkigaste och sorgligaste nånsin ! Jag har inte varit med någon kompis än (om man bortser från de två timmarna som som jag var med Maria i Olofsbo och sjölundsudde - kvällen på Marias födelsedag ) . Visst , det är något man måste ta tag i själv och folk har frågat men med min förkyldning ( som förövrigt inte har gått över än ) så orkar inte jag vara med någon på dagen , näsan är igentäppt och bihålorna värker .
Jag önskar att jag bodde lite närmare bostadsområdena , eller haft körkort så jag kunnat ta mig dit jag vill , när jag vill ! Jag längtar så fruktansvärt mycket tills jag flyttar hemifrån . Man får göra som man vill , gå som man vill , komma hem när man vill och behöver inte ta hänsyn till någon annan i lägenheten .
Ibland undrar jag ifall vissa människor bryr sig så mycket som de säger . Det gör mig rädd och får mig att börja gråta . Jag tror att jag vill så mycket , för mycket , och sedan blir det inget med alla mina planer :( Det känns som att allt jag gör blir fel , ingen uppskattar något och alla är emot mig .
Om inte hela mitt sommarlov ska gå till spillo totalt så får jag nog ta tag i detta nu , för det blir ju inte bättre än vad man gör det till !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0