Fredagen den 13:e .

Det sägs ju att fredagen den 13:e ger otur . Drömde mardrömmar inatt, behöver jag säga mer ?

Sista dagen på apu:n idag , tråkigt ! Fast jag ska ju tillbaka den andra april , så det är ju inte så farligt :)
Mycket gott var det idag . Först smakade vi på cornflakeskakorna som vi bakat tidigare i veckan , sedan bjöd jag på piggelin , efter det var det frdagsfikat som stod på tur där det var fyra olika sorters onyttigheter ;) Två rulltårtor och två andrasorters tårtor . Och på den sista lektionen bjöd en elev på tårta eftersom att han är i fjällen nästa vecka , då han fyller år . Snacka om mycket mums ! :)

Har tittat på " Så ska det låta ! "  nu ikväll . Jag tycker faktiskt att det programmet är helt okej , speciellt sedan Peter Settman tog över . Han är suverän ! ;D Efter det roade jag mig sjäv , min mor och syster med  Alla Barnen - historier . Vissa är faktiskt riktigt bra ! Min humor ligger väll lika lågt som en trotoarkant om jag ska vara ärligt . Fast det är ju bättre att ha låg humor än ingen humor alls ! Sådetså :)

Imorgon ska jag som sagt var gå upp 5.15 ( Y ) Shiet jag kommer se ut som en halvt slaktad bäver när jag kommer fram . Har jag tur så träffar jag inte på någon bekant på Ge - Kås imorgon , haha !

Redigerade en bild innan på mig , men den slänger jag upp i morgon eller någon annan dag , den ligger nämligen på hårddisken .

/ S . Rosell .


Ditt Ord :)
Postat av: Lina

Haha, jag såg också på Så ska det låta igår. Tycker det är riktigt kul. Dessutom tog jag en hel låt (när det bara var ett ord som visats) före deltagarna. Haha, snacka om att jag blev stolt! :)



Ps. Kolla gärna min blogg ;)

2009-03-14 @ 12:08:06
URL: http://linapyret.blogspot.com
Postat av: Sara

haha jaa det gjorde mamma också :) Ni är lika duktiga ;D



Jag bevakar redan din blogg :)

2009-03-14 @ 14:56:40
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0