Great day ! ;D

Skolan idag var okej , gick ganska fort faktiskt . Vill även passa på att säga att du är rätt patetiskt ! Väx upp och uppför dig som folk för fan !

Anna följde med mig hem idag , det var på tiden kan jag säga ! Vi har inte lekt sen i maj för året :o På tok för länge sen om ni frågar mig ! Vi pratade ( såklart ! ) bakade , kollade lite på internet ( vilka sidor tas inte upp här ;) ), var ute m . m. :D
Vi måste träffas utanför skolan oftare Anna :) Det bestämmer jag nu ! :D

Klippte mig idag med , tycker inte om haircuts :(

Lånade första boken av Twilight idag med , började läsa den på vår inställda mattelektion och kunde kanppt sluta läsa . Så nu ska jag krypa ner under täcket och läsa :) Go'natt !





Ditt Ord :)
Postat av: Lina

Den boken är så bra, mycket bättre än filmen!

2009-03-27 @ 17:28:21
URL: http://glasfagel.blogg.se/
Postat av: Sara

jag såg filmen i lördags , och än så länge är filmen bättre än boken ;)

2009-03-30 @ 13:11:58
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0