Kussimurran och Skuskilaban .

Har upptäckt två nya ord ikväll . Lyssnade på en låt på http://youtube.com/ och på något sätt lyckades en annan låt komma fram som heter "Kåta Maja - Sing Along". Du kan lyssna på låten här. (Öppnas i nytt fönster) Den är helt sjuk ! haha x) Har i alla fall lärt mig två nya ord ikväll , kussimurran och Skuskilaban , det är inte fy skam ! ;)
Det låter som namn på två seriefigurer eller något x) Va de betyder får ni själva lista ut ! ;)

Förövrigt har dagen varit bra , bakat med barnen nästan hela dagen :) Imorgon är jag ledig . Kan sova riktigt lääänge , underbart ! 

Jag är inte sams med mitt knä idag , ajaj :(

Nu blir det film , sen sova .

/ S . Rosell .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0