Sikken dag ! :D

Tro det eller ej men jag har faktiskt övningskört ikväll ! För de som följer bloggen vet att jag försökte övertala pappa om det redan i måndags , utan resultat . Idag var han inte jättesvår att övertala :) Vi tog peugoten för säkerhetensskull !
Jag tycker faktiskt det gick ganska bra , om man bortser från att jag höll på att köra ihjäl både mig och pappa ! Nää så farligt var det faktiskt inte :) Anledningen till att han inte var så svår att övertala var att han ändå skulle ner till jobbet ( där vi övningskörde ) för att låsa efter någon som hade varit där med en cotainer . När vi kom till jobbet så hade inte containern kommit än så vi började köra . Efter ungefär en halvtimme kommer lastbilen och just då är jag på väg mot det hållet så att jag möter lastbilen . Jag fick PANIK och svamla mellan pedalerna . Jag trycker ner den som jag har närmast foten som råkar vara gasen , samtidigt som jag styr vänster mot parkeringen ( framför parkeringen ligger en backe eller snarare ett stup ! )
Detta slutade , som tur var , bra . Hjärtat slog liiiite fortare bara men annars klarade vi oss undan med lindriga skador ;)
Det där med dragläge , backa , kolla på vägen och inte passageraren , göra mer än två saker samtidigt måste jag nog träna liiiite mer på . Det tyckte både pappa och jag !

När jag kom hem från skolan skrev jag klart novellen som ska vara inne senaste imorrn kväll och nu har precis räknat färdigt matte - uppgifterna tills tisdag , en mindre grej att göra i helgen . Yes ! :D

Helgen kommer bli kanon , jag känner det på mig . Fullspäckat , just as I want it !



Tigers favoritplats på mitt rum !

Ditt Ord :)
Postat av: Anonym

hahahahahxD detta skulle jag ha velat se.xD detta låter NÄSTAN som när jag och pappa va ute en gångxD hahahhh! tur att du inte skadade deeej;) älsklar deeej!!<3

2009-03-26 @ 20:45:34
Postat av: Sara

haha ;) Jag antar att det är du Anna som kommenterat ;) haha ;D Du är inte så anonym som du tror ;) haha :D Jaa , det har ju varit förfärligt :o

älskar dig <3

2009-03-26 @ 21:10:10
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0