Slarvighet bortskänkes !

Jag stressar för mycket . Alldeles för mycket faktiskt . Massa saker man ska hinna med på en kväll men istället för att göra det man ska så fastnar man vid andra saker . msn . bloglovin.com . facebook. com .
När jag vet att jag har mycket att göra så blir jag bara stressig och inget blir som det ska . Lyckades till exempelt slarva bort tre papper som jag skulle ha imorn , jag vet att jag hade de igår kväll men nu är de puts borta . märkligt ! hoppas för min egen skull att de är på min apu plats . Tappade även bort ett annat papper där det stod vad jag skulle handla till bakningen men klassen imorrn . Fast den hittade vi rätt fort . I min handledares kalender . skumt !

Hälften av min slarvihet hade varit nog ! Kan skänka 50 % helt gratis till någon . bara att höra av sig . Jag är trött på den nu . Ibland önskar jag att jag var mer ordningsam , så jag hade lite bättre koll på min saker .

Nu fastna jag ju i bloggandet . ajaj , inte bra !

Nu ska jag keep looking tills jag hittar det , pappret alltså !

/ S . Rosell .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0