Söndagsglad :)

Helgen har , precis som den brukar , gått väldigt fort : / Ny vecka imorgon . Veckorna går fort .  Fast det tar inte långt tid innan det är helg igen :)

För tillfället väntar jag på att maten ska bli färdig , köttfärslimpa, potatis och sås . En riktig söndagsmiddag om ni frågar mig ! ;)
Nu på förmiddagen har jag faktiskt , tro det eller ej , skrivit på min novellanalys som ska in denna vecka . Har bara lite kvar nu , sen kan jag lägga den skiten bakom mig , skönt ! :)

I eftermiddag kommer farmor och farfar för att käka våfflor . Nu låter det som att de bara kommer hit för att käka våfflor men så är det naturligtvis inte :) Det var ett tag sen de var här så det är på tiden :)
När de sedan åkt hem så tänkte jag att jag skulle göra klart min novell och öva lite på eng - glosorna tills på tisdag .

På tisdag ska jag klippa mig , lite ångest över det faktiskt . Brukar aldrig bli nöjd : / Fast det är huuur länge sen som helst sen jag klippte mig sist , så jag känner att jag måååste . Hur det blir denna gången , det återstår att se !

Jag är på förvånads värt bra humör idag :)

Tiger ligger jämte mig och sussar sött :)




Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0