Virrehöna och ärliga människor !

Jag är en riktig virrehöna . Lyckades tappa bort (eller förlägga) min handväska i Ullared TRE gånger idag ! Första gången gick jag ifrån den i kundvagnen , som tur var så var den kvar när jag kom tillbaka ( puh ! ) . Andra gången glömde jag den vid mina fötter , där jag stod . Jag hade tur denna gången med och den stod kvar när jag kom tillbaka ! ( hade inte kommit så långt så jag såg den när jag vände mig om ) . Tredje gången glömde jag den i sisådär 20 minuter . Begåvat Sara ! Vi var i tre skobutiker . När vi var färdiga i den tredje och skulle fortsätta gå i butikerna på andra sidan om Ge-Kås inser jag att jag inte har min väska med mig . Drar med mig Erik in till den skoaffären vi senast besökte och frågade men de hade inte sett någon . Lämnade mammas nummer ( ifall de skulle hitta den ! ) och fortsatte sedan , mot den andra skobutiken som vi besökte . Där var det någon ärlig människa som hade lämnat min väska i kassan . Det finns faktiskt ärliga människor ( åtminstone EN ) . Synd att jag inte visste vem det var så jag kunde tacka den personligt , jag menar jag hade plånbok ( med bl.a. ID - kort i ) , pengar ( inte så mycket men pengar ) , mobilen , medicinen ( ! )  och ett äpple (a) så det hade varit katastrof om jag inte fått tillbaka väskan med tanke på att jag ska till skolan på måndag ! TACK ÄN EN GÅNG ! :)

Här är bilden jag lovade slänga ut , inget jätte vrak men vafan ;)


Bilden är tagen och redigerad igår .



/ S . Rosell .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0