Götet :)

Imorgon bär det av till Göteborg , tagit ledigt från skolan och allt ! Ska på teknikmässa och sedan till Liseberg :D Dock inte så länge men bättre än inget alls :D Behöver bara betala åkbandet och mat på Liseberg annars är allt gratis , det gillar vi ! :D ( y )


Ikväll har jag varit ute och gått med Malin , igen :) Vi börjar bli duktiga på detta ! Go oss ! :) Har näääästan skrivit färdigt min recension ikväll också , när jag ska skriva klart den , det har jag inte en aning om ;) haha , det löser sig , det gör det alltid , det kommer fixa sig till slut !


Ska sova strax , ska åka hemifrån halv sju ( ! ) imorrn bitti och kommer hem vid halv nio . .  jag kommer vara helt döööd ! ;) Har brett några mackor som jag ska ha som matsäck imorrn , gulligt va ? ! ;) Fan ! Kom på att jag glömt göra i ordning en väska , ta fram frukt och göra i ordning saft . Jaja , det hoppas jag mamma fixar imorrnbitti !


Ditt Ord :)
Postat av: Kicki

SV: tack gumman, det betyder oerhört mycket! <3

2009-05-16 @ 14:07:09
URL: http://kguldmyr.blogspot.com
Postat av: Sara

Det är bara att skicka sms ! <3

2009-05-16 @ 18:21:54
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0