Happiness ! :D

Kort vecka i skolan , bara morgon med innan det är helg ! Jippie ! :) Tar ut helgen liiite i förskott , sitter här och lyssnar på musik och gör ingetting , fast jag kanske egentligen inte borde . . ;)
Slutar 10.30 imorgon , hem för att sedan bege mig till Borås för att tillbringa helgen där . SHOPPING , fyfan vad jag längtar . Är fortfarande förbannat shoppingkåt ! ! ! :D

Idag är jag glad . Varför ? Jo för att vi slutar halv elva imorrn , sen är vi leeediga veckan ut  OCH för att denna helgen kommer bli för jävla bra ! :) Ett plus i kanten är att jag just nu lyssnar på ESC vinnarbidrag , Alexander Rybak - Fairytale . Så underbart jävla bra !

Igår var det avslutning för sången . Vi grillade , sjöng singstar och spelade GH :D Skoj vare iaf ! :)

Nu ska jag gå och göra annat , vi ses :) Uppdaterar tidigast på söndag ! Tills dess får ni njuta av lite sommarbilder ;)








Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0