Helg :)

Helgen har hittills varit bra . Har inte hunnit sitta vid datorn de senaste dagarna så jag drar snabbt igenom vad som hänt och vad som kommer hända :

Torsdag : Åkte till Göteborg med min före detta APU - klass . Eleverna ställde ut tre uppfinningar , fick dock inget pris . Konkurensen var hård , ca . 1650 elver var med och deltog . Efter teknikmässan gick vi på Universeumet och Liseberg som , låg passande nog , precis bredvid ;) Kom hem vid 20.45 och var helt död !

Igår : Åkte hem med 12 - bussen . Stensomna och var rätt matt i kroppen resten av kvällen . Tog det lugnt på kvällen , grillade och hade det allmänt trevligt !

Idag : Jobbade mellan 8 -13 , moneymoney ! :) Även idag var jag väldigt slö så jag somna en stund precis innan maten också . Skönt , kan sätta en tia på att jag inte somnar ikväll för det ;)

Imorgon : Jobb mellan 11 - 15 . Sen ska nog släkten komma hit för att ta gruppkort :)

Dåligt uppdatering beror på att vårat internet har levt sitt egna lilla liv . Det funkar MAX fem sekunder innan det lägger av igen . Nu har det faktiskt fungerat i över två timmar :o Då kan man väll ge sig fan på att det inte funkar nu så detta inlägget måste skrivas om ! Var positiv Sara , det kommer gå bra ! Jajjamen . Kanon serrö .

Nu ska jag kila in i duschen och sedan placera mig framför tv : n !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0