Tältning och Inställd lektion ! ;)

Matten är inställd idag p.g.a. sjukdom , det kunde hon kanske meddelat liiiiiite tidigare för då hade jag kunnat åka med min kära bror till skolan som har sovmorgon till 9.40 . Nu är det som det är och det är baaara att se allt positivt :D Har svenska till 11.00 sen åker vi till Hollsjunga och tältar med hela BF , kan ju bli skoj ;D Ska sussa med bästa Elin , och vad vi ska hitta på är det bara hon och jag som vet x) * hemlis *

Gårdagen spenderades i Hillared , där vi var och köpte blommor ^^ På kvällen packade inför denna lilla utflykt ;) Det ser ut som att jag ska varra borta i två veckor :o jaa så mycket packning har jag faktiskt med mig !

Näh nu ska jag rasta Elin , det blir nog en kort promenad genom skolan och kolla leeeget så nu måste jag dra , tjenixen alla glada :D


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Rasta Elin? Hoppas för hennes skull att hon slipper koppel :P

2009-05-28 @ 18:10:18
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

japp , det slapp hon . Har tränat upp henne så bra nu så hon behöver inte det längre :)

2009-05-29 @ 19:59:46
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0