4:e november

Exakt en måndag kvar till jag fyller år idag . Oj vad jag längtar , kanske inte just åldern men jag längtar tills jag får körkort och allt det där - jag vill också vara vuxen ju !

Första dagen på min apu plats är avklarad , är hos min före detta dagmamma :) Dagen har gått fort och det tyder ju på att jag tyckte det var skoj !

Är piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip sur för att det inte finns någon information som jag vill ha angående medeltiden ! Jag VÄGRAR att sitta med den nu i helgen , då ska det jobbas och kalasas . Det kanske går över om jag äter något , duschar och tillbringar kvällen framför tv:n - jaa det tror jag nog ! 


Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Allt var underbart <3 du ör underbar :D

2009-11-19 @ 04:25:37
Postat av: Sara

jaa det var det verkligen ! :D Du är bäst <3

2009-11-19 @ 17:53:03
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen

naaw<3

2009-11-20 @ 11:00:33
Postat av: Sara

hihi (a) Sööt du är <3

2009-11-23 @ 19:15:10
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0