En månad kvar till jul :)

Dagen har varit både upp och ner . Prov och huvudvärk är ingen bra kombination ! Hittade inte min kära mor i Dalstorp innan . Mobilen var död . Mamma var inte där hon skulle . Jag var försenad . Ja , inser ju själva att det bara kunde sluta på ett sätt - katastrof !  Men nej - faktiskt inte . När jag gick mot ica för att låna en telefon och ringa mammsen hörde jag en massa bilar som brummade förbi men rätt som det var så var det ett billjud jag kännde igen :) Jag slog bort tanken på att det var Sebastian som kom brummandes - sån tur har ju inte jag ! Men när bilen närmat sig en bit så ser jag att det ÄR han . Jag vinkar som en galning ( tog faktiskt för givet att han skulle hem till mig , haha ! ) , vi åker hem till mig där mamma var en aning irriterad . Hon hade faktiskt åkt runt i HALVA Dalstorp ( läs två gator ) och letat efter mig ;) 

Jag har fått för mig att det är onsdag idag . Därför vill jag helst inte att någon påminner mig om att det bara är tisdag . Det är så långt till helgen då ;) På tal om helg , helgen ser ut att sluta bättre än vad jag först trodde :)


Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

naaw (A) räddaren i möden e det jag det ?! :P det är så sant (A) men imon är det torsdga :P ja MKT BÄTTRE :o



Naaw vad gullig du är min sköna :D

2009-11-25 @ 17:05:02
Postat av: Sara

jaa du är min räddare i nöden (a) Jaa imorgon är det torsdag , sedan är det fredag och då kommer du :D



Du är gulligast :$ (L)

2009-11-25 @ 17:17:06
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen

älskar dej:D <3

2009-11-29 @ 15:47:14
Postat av: Sara

Älskar dig också <3

2009-12-11 @ 19:22:58
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskar dig också :) <3

2009-12-11 @ 19:24:20
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0