Fredagen den 13:e

Vaknade vid 8.20 i morses . Jag som skulle sova länge idag ! När jag ändå vaknade så tidigt tänkte jag att jag skulle få mycket gjort idag , packa , plugga , städa och putsa fönstret .  Än så länge har jag kollat på Andra Avenyn och kollat på bilder på min hårddisk och nu sitter jag här med två datorer framför mig och kollar på full frys samtidigt som jag uppdaterar bloggen . Oj vad lyckat . Jag är bra på att följa min planering ! Jag har ju bäddad sängen idag i alla fall (a) Alltid något !

Har dragit på mig en jävla jobbigt förkyldning , igår skulle jag lika gärna kunna hetat Prosit som tilltalsnamn och näsan fungerar nu mer som ett rivjärn !

Nej nu måste jag verkligen ta tag i allt jag har att göra ! Eller jag ska inte sitta här mer i alla fall . Punkt slut .


Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Naaw så gulligt ! du måste sluta me de fasornerna :O :@ aja baja!!! ja det e du verkligen är så mysigt :D och grattis till oss (L)

2009-11-19 @ 04:32:25
Postat av: Sara

hihi du är så underbart sööt när du kommenterar ! :D Det är roligt och läsa :D (L)

2009-11-19 @ 17:57:21
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så underbart sööt när du kommenterar ! Roligt och läsa är det också :D (a) jaa vi är bäst ;) <3

2009-11-19 @ 17:58:41
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: pojkvännen

vilken tur att du gillar't :P

2009-11-20 @ 11:03:29
Postat av: Sara

Jaa klart :D

2009-11-23 @ 19:17:53
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0