Weekend :)

Äntligen är det helg ! Ska bli skönt :) Har ioförsig APU nu på onsdag , torsdag och fredag framöver så veckosluten kommer gå fort de närmsta veckorna , hoppas jag i alla fall :) Men det är alltid lika skönt när det är fredag eftermiddag och helgen ligger framför fötterna på en :)

Har kommit en bit på historian både igår och idag , känner inte samma press längre :) Sen om den är bra eller inte det är upp till Tobias att avgöra . Kan ju säga att jag inte har ändrat inställning till historia , de behövs ganska mycket mer än att jag ska få hitta på en historiainlämning för att få mig att tycka om det . Tobias har ett tufft jobb framför sig , mouhahaha !

Ikväll blir det tjejkväll i Limmared , ska bli mysigt :) Vet inte var jag ska riktigt än , bara att det ligger i Limmared , men det löser sig :) Tyvärr kan inte alla komma men vi får göra det bästa av situationen helt enkelt ;) :D Imorgon är det jobb mellan 9 - 15 sedan är det 30 - års kalas som gäller , ska bli roligt !

Nä ! Nu ska jag fortsätta skriva på historian , sedan ska jag städa mitt rum och sedan hoppa in i duschen !
Trevlig helg allihopa !

Ditt Ord :)
Postat av: pojkvännen

Det blev en kort helg tycärr ! :( men det var roligt så länge det varade iaf... Jag överlevde ;)

2009-11-19 @ 04:27:23
Postat av: pojkvännen

vrf svara du int epå denna :O klagga inte sne på att jag inte kommenterar :O

2009-11-20 @ 11:01:34
Postat av: pojkvännen

:O :S

2009-11-25 @ 16:59:10
Postat av: Sara

Jaa tyvärr blev det ju det men jag är glad så länge jag får vara med dig :)



Sorry , jag missade denna :/ Men nu har jag svarat ju ;)

2009-11-25 @ 17:13:51
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0