Bad Update !

Dålig uppdatering - jag vet ! Men jag har liksom inte haft något att blogg om , som jag ioförsig inte har nu heller . Men jag kommer ju faktiskt med en förklaring nu så det kanske jag ska börja med ? Uppdatera var tredje vecka , där jag skriver varför jag inte har skrivit på länge ;) Nä , skojar bara ! :) Jag ska försöka bättra mig , men den senaste tiden har jag haft bättre saker för mig helt enkelt .

Det är redan mitten av oktober , tiden går väldigt fort ! Det känns som att jag säger det väldigt ofta - tiden går fort men det är precis vad den gör också så det får mina få läsare stå ut med :)
I helgen har jag jobbat och det hör ju på ordet att det var just jobbigt . Men sen när pengarna kommer så är det rätt okej ändå :)

Har lite bilder att lägga in med , men det är hemma så det får jag ta en annan dag :)

Hade en meningslös lektion på morgonen mellan 8.00 - 9.00 och nu har vi hål till 13.45 då vi har ännu en meningslös lektion , åh hej vad skoj ! Jag har i alla fall skrivit klart min idrottslämning , har bara en intervju kvar innan jag kan lämna in den men det kan jag inte göra mer på idag , ska sätta mig och göra samhällskunskapen sen också , det får jag inte glömma :) Jag vet ! Jag gör det nu så har jag den gjort ! :D Smart Sara !

Hejsvejs !


Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

inte haft ngt att blogga om :O fu fan vad taskigt :O :(

2009-10-21 @ 16:37:40
Postat av: sara

Men jag har de bilderna på denna datorn :) Ska nog lägga in de nu :)

2009-10-21 @ 18:32:31
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: sebastian

Jasså så det säger du ?! ;)

2009-10-22 @ 05:55:37
Postat av: Sara

jaa har ju gjort de nu :)

2009-10-22 @ 17:46:53
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0