Svininfluensan !

jahapp , då har även jag ramlat dit . Imorgon ska jag ta den där sprutan som jag trodde att jag faktiskt skulle slippa undan . jaja , det är snart över . Hoppas jag !

Sitter för tillfället i skolan och jobbar med Allsångs projektet . Förbereder oss inför mötet , åker om en timma . Ska till Dalstorp för att presentera vårat projekt .
Känner att jag ha liiite mycket i huvudet för tillfället . Det är allsångsprojektet , trafikdagen den 2:a november , Jul på Åhaga i dec , julpyssel på mellanstadiet i dec , plus prov och inlämningar , jaa det är nog allt jag kan komma på just nu . Men för min del räcker det gott och väl ;)

Ska gå till caféterian och köpa mig en clementin för tre kronor , ja det ska jag minsann göra . Heja Sara !


Ditt Ord :)
Postat av: sebastian

oja att jag gjorde och det är alltid lika msyigt (L) sover hos dej imon med :D

2009-10-22 @ 05:56:27
Postat av: Sara

jaa (a) Om du gör :D <3

2009-10-22 @ 17:47:46
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0