Andra Avenyn ! :)

Ääääntligen har andra avenyn börjat igen . Sitter och kollar på det just nu , Tony och Hästen ska dricka öl ;)

Älskling sov här inatt , alltid lika mysigt och vakna upp bredvid honom <3 Satt fast i en bilkö i morses skiiit länge ! Och sen när jag väl kom till skolan , tio minuter försenat till en redovisning dessutom , kommer jag på att mina redovisningspapper ligger i min kalender som ligger HEMMA ! ! ! Allt slutade bra som tur va , min prestation kanske blev lite rörig men skit samma ! :)

Nu ska jag dricka fyra liter vatten , duscha och senbänka mig framför tv:n , IDOL väntar ! :D

Ditt Ord :)
Postat av: sebbe ;=)

naaw :$

2009-09-15 @ 21:11:36
Postat av: Sara

hihi (a) :)

2009-09-16 @ 19:03:49
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0