Onödig dag .

Började ju som sagt var vid 11.40 idag - slutade 14.00 . Fortsatte jobba med allsången , kommer nog bli bra det där . Ändå fast vi fick rätt mycket gjort på lektionen så kände den ändå rätt onödig , fast egentligen ska jag inte klaga , gick ju inte så länge ! ;)

Ikväll har vi haft lite kalas för min käre far som fyller år idag :) Trevligt värre !

Imorgon ska hela BF till Vara på någon föreläsning om tobak , kan ju bli intressant . Får ju hoppas på det med tanke på att vi åker från skolan vid 8.00 och kommer hem runt 16.30 ! Långdag med andra ord vilket betyder att jag kommer vara helt sluuut när jag kommer hem imorrn , puh !

Satt och läste igenom gamla blogg inlägg innan . Måste säga att ibland skriver jag riktigt knasiga och otroligt ointressanta saker . . Jag satt iofs och skrattade men det är nog bara jag som tycker det är kul ? haha ;)

Nä , nu ska jag snart krypa till sängs . Slänger inte en bild på Vildis , alltid lika sööt !



Ditt Ord :)
Postat av: Anonym

kan det vara jag ? ;)

2009-09-15 @ 21:06:55
Postat av: sebbe ;=)

mej du menar ? (a)

2009-09-15 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0