En salig blandning :)

Åh herregud , tiden bara rinner iväg . Jag uppdaterade här senast , samma dag som vi började skolan och det är ju två veckor sen :o jaja , skit samma !
Det blir ingen dag-för-dag sammanfattning om vad jag har gjort under den senaste tiden för då kommer detta bli en hel roman och det är inte meningen ;) Men jag kan säga i korta drag att jag har varit i skolan och pluggat .
Måste bara  säga att jag har börjat den här terminen jävligt bra när det gäller läxplanering . Jag har gjort läxor som är till mitten på nästa veckan , alltså en sex dagar för tidigt om jag skulle följt min gamla vanor .  Ett litet plus i kanten till Sara ! (y) ;)

Idag är det första september ( shiet redan ? :o Svar : JA ! Tiden går verkligen fort ! ) September räknar jag som en höst månad . Det innebär alltså att det är höst idag . Det känns faktiskt lite främmande faktiskt , höst . Jag som precis hade fattat att vi har sommarlov , helt sjukt . Fast det är klart , vissa är osmartare än andra . Bara att acceptera antar jag ;)

Imorgon fyller min far år också . Grattis ! Så jag ska upp vid halv sex imorgonbitti bara för att sjunga för honom . Min vackra morgonstämma vill ingen ( alla ) missa ! Jag försöker sjunga mitt värsta när det är någon i familjen som fyller år - för att slippa sjunga nästa gång någon ska uppvaktas men än har det inte gett några positiva resultat . Har sjungit på så många födelsedagar i mitt liv med morgonröst så jag får nog vara så snäll och göra det i fortsättningen också ;)

Detta blev ett ganska rörigt inlägg med många smulor från kakan , eller hur man nu säger . Nu sätter jag i alla fall stopp för ikväll ! Godnatt :)

Ditt Ord :)
Postat av: sebbe ;=)

Du är bara för underbar <3

2009-09-01 @ 22:58:31
Postat av: Emma Rosell

Du sjöng inte för mig :P :O Men å andra sidan är det ju inget å lyssna på heller ;D

2009-09-02 @ 14:38:29
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Sebbe : Det är du som är underbar , inse det ! :) <3



Emma : jag vet att du innerst inne tkr att jag sjunger fint ! :p

2009-09-02 @ 15:38:26
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0