En detaljerad beskrivning av min dag :)

Dagen som , till en början , såg ut att bli väääldigt lång blev i slutändan väldigt bra ;) Från början var det tänkt att jag skulle stanna kvar efter att vi slutat för att skriva färdigt en inlämning som ska in imorgon och sedan övningsköra hem efter att syrran och mamma varit på vårdcentralen . Men det blev inte riktigt så . .

Morgonen började som de flesta brukar göra , om man bortser från att vår buss backade in i en annan buss , men om man tar bort det och lite till så var det som de flesta andra morgonar :) Påväg till skolan fick jag reda på att två lektioner var inställda , alltså var vi lediga mellan 9.20 - 12.35 . Lite drygt men jag konstaterade rätt fort att man kan plugga så det var kanske inte så pjåkigt trots allt ! Väl i skolan inleds dagen med Engelska - som i slutändan även var min sista lektion . Jag fick nämligen reda på att den sista lektionen var också inställd vilket betydde att jag slutade 9.20 idag ! Jag åkte då med Elin hem en snabbis innan jag åkte med hennes syrra till Torsbo där min syrra hämtade mig . Var hemma vid 11 någon gång och satte direkt igång med att dammsuga och sedan plugga ( det jag egentligen skulle pluggat i skolan som jag istället tog med mig hem ) . Jag pluggade intesivt och blev klar med inlämningen innan middag . Vid 14 begav vi oss till Tranemo igen för syrrans vårdcentralbesök då jag körde , både dit och hem :) Har även varit med om mitt livs första rödljus bakom ratten ;) Det gick fint måste jag säga ! Sedan jag kom hem har jag pratat lite med älskling i telefon men också ätit , varit ute och tagit kort , suttit lite här och läst två kapitel ur boken Kirre . .

Slänger in en bild som jag tog innan idag . Blev inte helnöjd över resultatet man man får inte ha så höga förväntningar när det gäller bildkvalitén på min kamera ;)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0