Last day !

Sista dagen innan skolan drar igång igen och jag har varit upp i över en timme . Helt otroligt ! Det är skönt med sommarlov men jag känner att jag behöver få lite ordning på mina rutiner igen ;)

I tisdagseftermiddag var Emma och vi bjudna upp till farmor och farfar och käkade våfflor - mums ! Igår var jag och syrran i Borås och handlade lite (a) :) Vi åkte i första hand in för att lämna in min mobil . . . Man får ju passa på ! :) Fick med en del hem i alla fall :) Igår eftermiddag / kväll var syrran , pappa och jag nere en sväng hos våra kusiner :) Och idag kommer Sofie hit en sväng på förmiddagen . Vi ska ute och gå , sen ska vi lösa mordgåtor :) I eftermiddag ska jag bara ta det lungt , förutom att veckostädningen ska göras och sen kanske jag ska fixa lite småsaker om jag har ork till det efter mitt insats som mordutredare !


Ditt Ord :)
Postat av: Sofie C

Kan det bli bättre avslutning på ett sommarlov än att vara med mig!! XD

PS: Syns snart! ; )

2010-08-19 @ 08:56:27
URL: http://spofie.blogg.se/
Postat av: Sara

haha näää veeeeerkligen inte x)

PS : JA DET GÖR VI ! :)

2010-08-19 @ 09:44:48
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0